记录自己的生活!

Stay - Lewis Watson

挺棒的前奏!

sweetest:

在刚才欣赏音乐的同时,英伦民谣创作才子Lewis Watson温暖的歌声吸引了我,好有感染力的一首歌曲,90后的他嗓音超级棒!这首歌曲是他今年新专里的一首,《Stay》听后会爱上。像邻家的男孩,让人感到亲切。


《Stay》歌词:


When I close my eyes I hear you singing

Singing me a song that I'll forget

I always forget


I try to take myself back to sleeping

You pick me up but I let you down


It was so clear but now it's gone

I couldn't keep my eyelids shut

Why can't you stay?

Stay...stay

If only I could dream we could start again [2x]


Ooohhh... oooh


When I close my eyes I see you dancing

Dancing me a song

Just out of reach, just out of reach


I need you in a day when I'm not dreaming

You pick me up,

I don't wanna let you down


It was so clear but now it's gone

I couldn't keep my eyelids shut

Why can't you stay?

Stay...stay

If only I could dream we could start again [2x]


Ooohhh... oooh


It was so clear but now it's gone,

I couldn't keep my eyelids shut,

Why can't you stay?

Stay...stay...stay

If only I could dream we could start again

Stay

If only I could dream we could start again

Stay

If only I could dream we could start again [2x]



“留”的歌词:


当我闭上眼睛我听到你唱歌

唱我的歌,我会忘记

我总是忘了


我试图把自己回去睡觉

你来接我了,但我让你失望


这是很清楚,但现在它的消失

我不能让我的眼睑关闭

你为什么不能留下来?

留留...

如果我能梦想,我们可以重新开始[2倍]


Ooohhh...哦


当我闭上眼睛我看你跳舞

跳舞我一首歌

刚走出到达,只是遥不可及


我需要你在一天的时候,我不是在做梦

你接我,

我不想让大家失望


这是很清楚,但现在它的消失

我不能让我的眼睑关闭

你为什么不能留下来?

留留...

如果我能梦想,我们可以重新开始[2倍]


Ooohhh...哦


这是很清楚,但现在它不见了,

我不能让我的眼皮紧闭,

你为什么不能留下来?

入住酒店......留......留

如果我能梦想,我们可以重新开始

如果我能梦想,我们可以重新开始

如果我能梦想,我们可以重新开始[2倍]




评论
热度 ( 100 )

© 秀逗 | Powered by LOFTER